Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Krustojuma uzlabošanā lūdz iedzīvotāju viedokli 12

Pašvaldības aģentūra «Pilsētsaimniecība» sākusi darbu pie projekta pieteikuma sagatavošanas, lai saņemtu Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējumu. Aktivitātē «Satiksmes drošības uzlabojumi apdzīvotās vietās ārpus Rīgas» plānots piesaistīt finansējumu projektam «Satiksmes drošības uzlabošana Miera ielas - Lietuvas šosejas - Platones ielas - Romas ielas krustojumā».

Aģentūra vēsta, ka maijā šajā krustojumā skaitīta transporta intensitāte. Divu stundu laikā 15.maijā no pulksten septiņiem līdz deviņiem rītā virzienā no Jelgavas braukušas 1224 mašīnas, no tām 294 devušās uz Elejas pusi, 859 nogriezušās uz Rīgas apvedceļu Miera ielā, bet 71 spēkrats aizbraucis uz Platones ielu. No trim virzieniem Jelgavā šajā laikā iebraukušas gandrīz 1400 automašīnu, liecina skaitīšanas dati. Līdzīga aina atklājusies arī, transporta intensitāti pētot vakarpusē.Lai lielā automašīnu skaita pārvietošanos padarītu ērtāku, «Pilsētsaimniecība» ieplānojusi uzlabot satiksmes organizāciju un drošību. Aģentūra aicina iedzīvotājus savus priekšlikumus izteikt pa tālruni 63084470 vai e-pastu: pilsetsaimnieciba@pilsetsaimnieciba.jelgava.lv.

Pievieno komentāru

Komentāri 12

Minka

Gājēju pāreju vajadzētu pārnest kaut 20 metrus uz gaisa tilta pusi...

pirms 11 gadiem, 2009.06.28 16:48

Greex

Turpināt apvedceļu nudien būtu labi, bet šķiet, ka šādu daudzmiljonu projektu šajos laikos neviens nepavilks, jo vēl taču olimpiskais centrs būvējams :) Un tomēr šis krustojums joprojām būtu noslogots, jo tā daudziem jelgavniekiem ir ērtākā vieta izbraukšanai uz Rīgas šosejas - piemēram, braucot no Vīgriežu ielas rajona, izpaliek vilkšanās pa centru un luksoforizēto Rīgas ielu. Arī uz Staļģenes ielas dārziņiem un Mežciemu vienīgais ceļš ved caur šo krustojumu - tātad kaut kas tajā tomēr ir jādara.

pirms 11 gadiem, 2009.06.27 12:25

kakaaa

man nu tocc liekas, ka praatiigak buutu turpinaat apvedcelju un uztasiit normalau piesleegumu lietuvas shosejai, jo pasha krustojuma laukums ir sameeraa mazs, apli vajadzeetu gana palielu, daudz fuures braukaas - sanaaks beigaas taads pats kroplis kaa ozolnieku/apvedcelja krustojumaa.

pirms 11 gadiem, 2009.06.27 10:12

Greex

Cik zinaams, eksistee projekts apvedcelja turpinaashanai no Miera ielas aplja liidz Romas krogam pa taisno. Kaapeec shis projekts netiek iistenots - to jaajautaa kaadam zinoshaakam.
Bet mineetajaa krustojumaa gluzhi vienkaarshi vajadzeetu adekvaati sareguleet luksoforu. Taa zaljaa papildsekcija labajam pagriezienam no Miera ielas, kas iesleedzas reizee ar zaljo gaismu no Lietuvas puses braucoshajiem, ir vispaar kaut kas fantastisks. Ir dzirdeets, ka mums te neesot neviena speciaalista, kas protot saprogrammeet Ungaarijaa razhotos luksoforus un taadeelj katrreiz esot par bargu naudu jaaizsauc speciaalists no pashas Budapestas - varbuut pirmais darbinjsh buutu apmaaciit kaadu vieteejo elektronikji darbam ar shiem luksoforiem?
Taatad - njemot veeraa, ka galvenaa kustiiba notiek virzienaa no centra uz Miera ielu un no Lietuvas puses centra un Miera ielas virzienaa, luksofora darbiiba vareetu buut shaada:
1. faaze - no centra braucoshajiem zaljsh visos virzienos, no Miera ielas braucoshajiem atljauts labais pagrieziens. Gaajeejiem - sarkans.
2. faaze - zaljaa gaisma no Miera ielas braucoshajiem visos virzienos, no Lietuvas puses braucoshajiem atljauts labais pagrieziens uz Miera ielu. Gaajeejiem - sarkans.
3. faaze - zaljaa gaisma no Lietuvas puses braucoshajiem visos virzienos, zaljaa gaisma gaajeejiem, kas shkjeerso Miera ielu un Platones ielu.
4. faaze - zaljaa gaisma gaajeejiem, kas shkjeerso Lietuvas shoseju un zaljaa gaisma izbraukshanai no Platones ielas.
Protams, buus jaapiemeklee optimaalais katras luksofora faazes degshanas ilgums, bet shis variants liidz minimumam izsleegtu transporta pluusmu vienlaiciigu krustoshanos un arii gaajeejiem buus droshaak shkjeersot Lietuvas shoseju, jo auto pluusma no Platones ielas ir minimaala.

pirms 11 gadiem, 2009.06.27 00:10

ilze

Tajā vietā labs būtu aplis,tad nebūtu sastrēgumu un manuprāt būtu gan normāla iebraukšana krustojumā,gan izbraukšana no tā.

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 18:17

Beatris

Vienkārši vajag saslēgt luksoforus tā - ka gājēji iet tikai tad kad neviena mašīna nebrauc. Ja mašīnu par daudz un veidojas sastrēgumu- tad labāk uztasīt tiltu. Ja PP un citi darboņi speciāli nebūvētu naudas atmazgāšanas shēmas, tad arī tie tilti nemaz tik dārgi neiznāk. Tā aptauja jau patiesībā ir acu aizmālēšanai - patiesībā jau ir visu izdomājuši un shēmu salikuši.

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 12:49

Resnais

Jozzik.. ta jau tu esi dzīvs līķis, jo tev apm 3 645 reizes ir pārbraukuši pāri, ja reiz nepalaida :P Reālus ciparus vajag, cik cietušīe, cik avārijas... Es gan tur ne1 neesmu redzējis.. Gājēju pāreja ir droša, ir gan zīme gan horizontālais apzīmējums, bet vienīgi uz ielas ir pārāk daudz šauro pierīšu... Izskatās, ka grib naudiņu atmazgāt :PP Labāk būtu Dobeles/Atmodas sakārtojuši, kā lai no maximas iebrauc/izbrauc, un gājejs aiziet uz centra pusi..

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 12:13

krista

Mani arī visvairāk uztrauc gājēju pāreja. Tā ir praktiski nepārredzama, kad automašīnas sastājušās pie sarkanā gaismas signāla. Uzskatu, ka pāreju noteikti vajadzētu pārvietot citur.

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 10:35

jozziks

Lietuvas šoseja,neskatoties uz 2 gājēju pārejām,ir nedroši pārejama,jo 5 gadu laikā,mani kādas 5-6 reizes ir palaiduši autobraucēji pāri gājēju pārejai.Šķērsoju to ikdienā 2 x dienā...baisīgi...

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 09:23

ievux

Pats galvenais padariet mazāk bīstamu gājēju pāreju.

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 09:14

Vietējās ziņas