Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Latraps» prezentēs pirmo atjaunoto lokomotīvi

Šodien pulksten 14.00 lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvās sabiedrības «Latraps» graudu/rapšu pirmapstrādes kompleksā Jelgavas novada Elejā, Lietuvas ielā 16a, notiks svinīgs pirmās Latvijā atjaunotās TGM23BV-1633 sērijas lokomotīves prezentācijas pasākums.

Kā informēja «Latraps» sabiedrisko attiecību speciāliste Evita Krauze, TGM lokomotīve ir atjaunota, pateicoties «Latraps» biedru finansējumam.«Kooperatīvs lepojas ar to, ka spējis rast līdzekļus lokomotīves modernizācijai, jo tas ir ne tikai piemērs tam, kā modernizēt senas vērtības, bet svarīgākais ir fakts, ka šī lokomotīve ievērojami atvieglos un paātrinās uzņēmuma darbu, ikdienā veicot vagonu manevru funkcijas un nodrošinot graudu pārkraušanas procesu,» stāstīja Krauze.Lokomotīve atbilst oglekļa dioksīda (CO2) izmešu standartiem. Par degvielu lokomotīves darbināšanai tiks izmantots fosilās un biodegvielas sajaukums - 70 procentu fosilās degvielas un 30 procentu biodīzeļa. Krauze uzsver, ka lokomotīvē plānots uzpildīt Latvijā saražoto biodīzeli, tādējādi atbalstot vietējos ražotājus un papildus rūpējoties par vides saudzēšanu.«Latraps» lokomotīve ir pašlaik vislabākā kārtībā esošā lokomotīve Latvijā, un tā ir pirmā VAS «Latvijas dzelzceļš» (LDz) Rīgas ritošā sastāva servisā (RSS) modernizētā lokomotīve.Lokomotīves modernizācijas projekts ir ievērojams ar to, ka tā ir pirmā lokomotīve, kuras modernizēšanu sadarbībā ar Igaunijas uzņēmumu «Baltic Marine Group» veica LDz meitasuzņēmums «LDz RSS».«Esam gandarīti, ka mūsu uzņēmuma pakalpojumus novērtējuši arī Latvijas privātie uzņēmēji. Tas apliecina mūsu meitassabiedrības konkurētspēju un pakalpojumu augsto kvalitāti. Pašlaik par «LDz RSS» pakalpojumiem interesi izrādījuši arī citi Latvijas uzņēmumi. Ceru, ka mums izdosies strādāt tikpat veiksmīgi arī nākotnē,» norādīja LDz valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis.SIA «LDz RSS» ir koncerna «Latvijas dzelzceļš» meitasuzņēmums, kas veic dzelzceļa ritošā sastāva remontu, modernizāciju, apkopi un ekipēšanu, kā arī nodarbojas ar degvielas uzglabāšanu un tās realizāciju dzelzceļa pārvadātājiem.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas