Lauku atbalsta dienests klientus apkalpos attālināti

Strauji palielinoties ar Covid-19 saslimušo personu skaitam, Lauku atbalsta dienests (LAD) turpmāk klientus apkalpos attālināti, informēja dienestā.

LAD klienti varēs saņemtu konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst.8 līdz 20, kā arī rakstot jautājumus uz e-pastu lad@lad.gov.lv. Ja tiks konstatēts, ka jautājumu nevar atrisināt attālināti, LAD ar klientu vienosies par konkrētu apmeklējuma laiku klātienē.

Tāpat LAD aicina klientus izmantot elektronisko pieteikšanās sistēmu un mobilo aplikāciju, lai iesniegtu nepieciešamos dokumentus. 

Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem LAD mājaslapā iespējams uzdot arī virtuālajai asistentei Ievai.

Gan Rīgā LAD centrālajā struktūrvienībā, gan visās dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs ir pieejamas pastkastītes, kurās var atstāt atnestos dokumentus, ja tie sagatavoti papīra formā.

Arī informatīvos pasākumus dienests turpmāk organizēs tiešsaistē, aicinot aktuālajai informācijai par tiem sekot LAD mājaslapā un sociālajos kontos.

LAD ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības (ES) atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas.

Foto: no arhīva

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas