Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

LDz: “Katra ceturtā dzelzceļnieka atlaišana nemazina satiksmes drošību” 1

“Latvijas dzelzceļā” 2020. gadā darbinieku skaits samazināts par mazliet vairāk nekā 1100 darbiniekiem.

Tērvetes ielas dzelzceļa pārbrauktuves dežurante jelgavniece Svetlana Sobačevska ir diplomēta dzelzceļniece kopš 1988. gada, kad viņa pabeidza Rīgas Dzelzceļa transporta tehnikumu. Izvēloties profesiju, Svetlana gāja savas mātes pēdās. Sākumā strādāja par dežuranti Garozas un Līvbērzes dzelzceļa stacijā. Taču ģimenē dzima bērni, un uz darbu Līvbērzē, sevišķi naktsmaiņās, izbraukāt kļuva par sarežģītu. Tā viņa kopš 1993. gada ir dežurante dzelzceļa sliežu pārbrauktuvē Tērvetes ielā. Pārbrauktuve šķērso Jelgavas–Liepājas un Jelgavas–Reņģes, kā arī Jelgavas–Meitenes dzelzceļa līniju, turklāt beidzamajai turpat netālu ir nepārskatāms līkums. Šīs pārbrauktuves dežurants monitorā seko līdzi arī kustībai uz Jelgavas–Meitenes dzelzceļa pārbrauktuves, kas arī atrodas Tērvetes ielā, bet pārsimt metru tālāk. Ministru kabineta noteikumi paredz, ka šādu augstas satiksmes intensitātes dzelzceļa pārbrauktuvju uzraudzību nevar veikt attālināti, tādēļ šogad īstenotā apmēram pusotra tūkstoša dzelzceļnieku atlaišana no darba valsts akciju sabiedrībā “Latvijas dzelzceļš” (LDz), S.Sobačevsku neskar. Viņa plāno šeit nostrādāt līdz pensijai.

Visu rakstu lasiet 6.augusta “Zemgales Ziņās”

Foto: Ruslans Antropovs

 

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Vietējās ziņas