Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Liepājas autobusu parks plāno vest pasažierus Zemgalē

Satiksmes ministrijas kapitālsabiedrības SIA “Autotransporta direkcija” izsludinātajā konkursā par valsts atbalstu sabiedriskā transporta pakalpojuma sniegšanā no 2021. līdz 2030. gadam Jelgavas un Dobeles ārpilsētas maršrutos par uzvarētāju atzīta akciju sabiedrība “Liepājas autobusu parks”. SIA “Jelgavas autobusu parks” un “Dobeles autobusu parks”, kas konkursā startēja kopā, apsver iespējas apstrīdēt šo lēmumu Iepirkumu uzraudzības birojā. Ja tas tomēr nenotiks, konkursa komisijas lēmums stāsies spēkā nākamajā nedēļā.   

Arī vietējos šoferus pieņems darbā 


AS “Liepājas autobusu parks” valdes priekšsēdētājs Leonīds Krongorns teic, ka pasažieriem Jelgavas un Ozolnieku novadā 2021. gadā mainīsies tas, ka jaunus kvalitatīvus autobusus vadīs Liepājas autobusu parka darbinieki. “Protams, meklēsim speciālistus arī Jelgavā,” piebilst uzņēmuma vadītājs. Jau tagad Liepājas autobusu parks sniedz pakalpojumus ne tikai Liepājā, bet arī Pierīgā, Vecumniekos un Bauskā. 
Vēl šogad autobusu pasažieru pārvadāšanas pakalpojumus Jelgavas un Ozolnieku novadā sniedz uzņēmums SIA “Migar”. Tā valdes locekle Liene Rudzuroga teic, ka savos maršrutos autobusu vadītāji strādā bez īpašām izmaiņām. “Kopš ārkārtējās situācijas izsludināšanas braucam pēc skolēnu brīvlaika grafika un ir slēgti daži reisi. Pēc apkopotajiem statistikas datiem, pasažieru skaits sāk augt, cilvēki ir atbildīgi un lieto sejas vai mutes aizsegus, braucot sabiedriskajā transportā,” stāsta L.Rudzuroga. Konkursā uz valsts atbalstu pasažieru pārvadājumiem Jelgavas un Dobeles daļā SIA “Migar” nepiedalījās. 
Savukārt Jelgavas autobusu parka pārstāvis Pēteris Salkazanovs teic, ka zaudējums konkursā lielas problēmas nerada, jo uzņēmuma galvenais darbalauks paliek autobusu pārvadājumi Jelgavā. Tomēr P.Salkazanovs pieļāva iespēju, ka pēc vienošanās ar partneriem – Dobeles autobusu parku – varētu tikt pieņemts lēmums par konkursa rezultātu apstrīdēšanu. Ja Liepājas uzņēmums tomēr ienāks Jelgavā, tad, viņaprāt, daļa darbinieku pāries strādāt tur.

Jelgavā dārgākie autobusi Latvijā 


Autotransporta direkcijas pārstāve Zane Plone skaidro, ka uz autobusu maršrutu tīkla daļu “Jelgava un Dobele” savu piedāvājumu iesniedza trīs pretendenti – SIA “Jelgavas autobusu parks” un “Dobeles autobusu parks” (apvienība), AS “Liepājas autobusu parks” un SIA “Tukuma auto”. Pirmo divu pretendentu piedāvājumi atzīti par atbilstošiem un tika vērtēti, savukārt trešais pretendents – SIA “Tukuma auto” – par pārkāpumiem iepirkuma procedūrā tika izslēgts no dalības iepirkumā. 

Visu rakstu lasiet 28.maija “Zemgales Ziņās”


Foto: no arhīva

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas