Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pilsētā samazinās taksometru skaits (papildināta) 18

Jaunā gada nakts bija pirmā, kad Jelgavas ielās klientus neapkalpoja SIA «Jelgavas autobusu parka» (JAP) taksometri. Kā «Ziņām» atzina pārējo firmu dispečeri, tas palielinājis izsaucēju rindas - brīžiem taksometrus iedzīvotājiem vajadzējis gaidīt pat 40 minūtes.

Uzņēmuma dispečere naktī uz ceturtdienu pavēstīja, ka JAP taksometra pakalpojumus vairs nepiedāvā, tomēr pa dienu Jelgavā bija redzami vairāki minētās firmas «takši». Pēcpusdienā uzņēmuma dispečere pastāstīja, ka četru vieglo taksometru pakalpojumus vēl būs iespējams izmantot līdz 10.janvārim (ieskaitot), taču pēc šī datuma JAP «taksīši» pilsētas ielās vairs nebūs manāmi.JAP lēmumu neiznomāt taksometrus pieņēma decembra vidū, jo lielākā daļa šoferu nespēja norēķināties par transporta līdzekļa izmantošanu. Jāatgādina, ka JAP taksometriem pie stūres, līdzīgi kā pilsētas un mikroautobusiem, ikdienā pie stūres bija nevis JAP darbinieki, bet individuālie komersanti, kuri no uzņēmuma nomāja automašīnas, pašvaldībā iegādājās licenci un piedāvāja klientiem savus pakalpojumus.Taksometru vajadzībām izmantoties transporta līdzekļi - «Ford» markas automašīnas - tika iegādāti līzingā, bet, kā skaidro JAP vadība, pie uzkrātajiem parādiem par nomu uzņēmumam nav bijis iespējams norēķināties ar kredītiestādi, tādēļ arī pieņemts lēmums šos transporta līdzekļus «iesaldēt».«Ziņu» aptaujātie taksometru vadītāji pirmajā jaunā gada dienā atzina, ka 12 JAP taksometru trūkums esot pamanāms, tajā pašā laikā viņi bija arī priecīgi, jo tas dos iespēju nopelnīt vairāk. «Es neteiktu, ka cilvēki taksometrus izmantot krietni mazāk nekā agrāk. Darba netrūkst, jo būtiski jau nav arī kāpušas mūsu pakalpojumu cenas, salīdzinājumā, piemēram, ar sabiedrisko transportu,» savu viedokli pauda taksists Jānis.Savukārt jelgavnieks Nikolajs pastāstīja, ja Jaungada naktī taksometru pēc izsaukuma gaidījis ilgāk nekā parasti - apmēram 25 minūtes, turklāt viņš arī pauda nožēlu, ka pilsētā vairs nebūs JAP taksometri, kas bija komfortablāki pasažieriem nekā vairums citu šā pakalpojumu sniedzēju transporta līdzekļu.

Pievieno komentāru

Komentāri 18

:D:D:D:D

losis esi? Tas nozīmē,ka tur ir takšu vieta, nevis tev!:D:D:D

pirms 11 gadiem, 2009.01.04 23:52

LLL

Neesmu taksists, bet kad nesen JAP piedāvāja iznomāt taksi par 920 Ls mēn + stāvvietu izcenojumi + degviela un līgumā negarantējot pasūtījumus, labi apdomājot, nolēmu nebāzt galvu cilpā. Manuprāt plāns ir drusku par lielu. Nav brīnums, ka t.s. individuālie komersanti nespēj norēķināties. Kāds nezin, kam pieder tie Jelgavas takši mersedesi? Ar Mekas reklāmām

pirms 11 gadiem, 2009.01.02 11:52

lelle kubā

diemžēl es arī neko labu nevaru teik par operātoriem, dažreiz viņas ir laipnas, bet dažreiz ka pirms PMS... nervus jaārste!!

pirms 11 gadiem, 2009.01.02 10:03

Sisidra

Būs pieparsījums, būs piedavajums (tas attiecība uz taxi aizklapesanu)! Tuksa nisa jau tirgū nepaliks. Par tam operatorem - es gan nekad neesmu saskarusies ar sliktu vai nelaipnu attieksmi, tas pats attiecas uz JAP taxi vadītajiem. Pēdeja pusgada laika vienmer laika atbrauca (~10 min). Laimīgu Jauno gadu visiem taxi!!!
Raksta autore gan vareja vairak papetīt kapec tada situacija izveidusies, bet tā biezi ir ZZ vājā vieta, ka trūkst analīzes, konstatejam faktus un viss... žēl, vajadzeja parunaties ar taxistiem...un vairak pakustinat pelēkās šūniņas :)

pirms 11 gadiem, 2009.01.02 08:34

klients

Mums ir taksist,kura pakalpojumus jau ilgus gadus(četrus) izmantojam un kurš arī nomāja mašīnu no JAP,bet nespēja atmaksāt lielu nomas maksu un aizgāja no tiem takšiem.Tagad viņš strādā ar personīgu mašīnu un takšo.Vienmēr laipns,laicīgi atbrauc.Ja kavējas-pārzvana un brīdīna.Brauc arī uzmanīgi.Laba mūzika skan.Un atlaides arī klientiem pastavīgiem ir.Žēl ka JAP taxa vadītājiem tādi nosacījumi no JAP vadības un arī ka met mašīnas,jo nespēj apmaksāt...un žēl ka Jaunais gads ta sakās....

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 22:35

Bosse

JAP dispičeres bieži stundām necēla klausuli, tāpēc parasti braucu ar citiem takšiem. Žēl, ka šos aizklapēja, jo mazāka konkurēnce, jo cenas kāps. Un tā jau taxi parasti bija jāgaida krietna pusstunda un vēl tie šoferi, kas nepazīst Jelgavu, tad tagad vispār būs vāks.

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 22:01

Sincha

Dispiceres rullleeeee....un pats galvenais vienmeer laipnas,nevajag visaadiem kretiiniem zvaniities un vest cilveekus ara no pacietiibass.....ja laipni runaasi Tev laipni tiks atbildeets ;p

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 19:59

ff

pats saucu jap taxi un braucu jaungada naktii, taa ka stradaja gan!

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 19:53

Jānis

Naktī neviens JAP taksis nestrādāja, uz izsaukumu atbildēja (laipni), ka takši beiguši kursēt pavisam!!!!

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 16:04

........

Vai tad šoferi paši nebojā to reputāciju?Plēš to naudu,ka grib un ja nepatīk klients vēl izmet laukā no mašīnas.
ta di ir jap ŠOFERI FU-FU

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 15:30

plota

ja nepatīk darbs - NESTRĀDĀ un firmai neboja repuāciju

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 15:19

eeee

Pirms ZZ ievieto rakstu lai noskaidro situaciju. Stradaja 7 JAP taksometri nevis 12.Un taksometru pakalpojumu tiks partraukti no 10 janvara 2009.gada nevis no 01.09.
Sveiciens Ingai Karlinskai

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 15:10

susurs

ko jus visi varat te runāt,ja jus to darbu neesat stradajuši.
esmu pats,kadreiz pildijis tos pienākumus un zinu,ka tas ir.Klienti var visu runāt pa telefonu,bet operatoriem tas jāuzklausa un tad tik zākā.
padomājiet pirms kadu zākājiet.

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 14:56

plota

viltiga, nu nezīnu. man arī neapmierina tas, kā ar manīm runā tas dispečeries. vienmēr neapmierinātas.Tam sievietēm varu pateikt, ja nepatīk darbs - NESTRĀDĀ un firmai neboja repuāciju.

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 14:48

viltiga

man gan apmierina operatores darbiba.ļoti lapnas dispečeres.Vienmer atzvana,kad tax ir piebraucis.
ja,pats laipni runā,tad tev arī laipni atbild.
varu iedomāties,ka vinām nemaz nav tik viegli tur strādāt un visus uzklausit.
Nu,ja letinīem jau vienmer viss ir un bus slikti.

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 14:43

klientc

starpcitu, labaak buutu nomainiijuši tas operatores/sievietes/ kuras nemaak runaat ar klientiem, un es izveelos citus taxšus, tik taapeec ka zinu ka man rupji/neapmietinaati, netaktiski/ atbildees zvanot pa numuru 80008044!!!fuj fuj fuj

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 14:34

gggg

Satiksmes ielā pie Supernetto stāvvietas stāv zīme kur atvēlēts 15m takšiem,priekškam viņu vajag tur.

pirms 11 gadiem, 2009.01.01 14:14

Vietējās ziņas