Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Pilsētsaimniecība» noraida pārmetumus par Dobeles šosejas bīstamību 13

Kāda autovadītāja portālā www.zz.lv paustos pārmetumus par rekonstruētās Dobeles šosejas bīstamību «Pilsētsaimniecība» skaidro ar ceļu satiksmes noteikumu nezināšanu.

«Prieks Jelgavā redzēt līdzenu ceļa klājumu, bet jaunā Dobeles šoseja ir bīstama,» satraukumu par satiksmei atklāto Dobeles šosejas un Lielās ielas posmu pauž kāds jelgavnieks. Par rekonstrukcijas darbiem atbildīgā aģentūra «Pilsētsaimniecība» daļu no viņa bažām noraida, bet dažus no pārmetumiem ņēmusi vērā, liekot ceļu būvniekam labot nepilnības. Kā ziņo lasītājs, Dobeles šoseja satiksmei gan ir atklāta, taču jaunais asfalts ar veco segumu krustojumā ar atmodas ielu savienots pavirši un šajā salaiduma vietā varot palikt ar cauru riepu. Aģentūras «Pilsētsaimniecība» direktors Andrejs Baļčūns norāda, ka, ņemot vērā lasītāja sūdzību, ceļu būvniekam uzdots salaiduma vietu sakārtot. Bremzēšana varot beigties ar avārijuGriežoties no Dobeles šosejas uz Atmodas ielu, daudzi dodas uz lielveikalu «Maxima».  Mašīnai nogriežoties pa kreisi, tā uzreiz bremzē un brauc pa labi. «Ziņu» lasītājs uzskata, ka pārāk straujās bremzēšanas dēļ rodoties avārijas draudi. «Pilsētsaimniecības» direktors, ņemot vērā veikala atrašanos tuvu krustojumam, šoferus aicina ievērot Ceļu satiksmes noteikumos (CSN) minētās elementārās prasības. Pirmkārt, tuvojoties krustojumam, jāsamazina ātrums un, ja vēlas nogriezties, jārāda atbilstošs brīdinājuma signāls. Aģentūra arī atgādina, ka autovadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transporta līdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes.   Gājēju pārejas zīmēs nākamgadBraucot virzienā no Atmodas ielas uz centru, šoferiem neesot zināms, ka pa labi ir gājēju pāreja un to varot ieraudzīt tikai pēdējā brīdī, kad cilvēks jau var būt zem riteņiem. A.Baļčūns atgādina, ka ceļa darbi Dobeles šosejā aizvien turpinās, un ceļa posmu ekspluatācijā oficiāli nodos tikai nākamgad, kad arī plānots uzklāt asfalta virskārtu. Tad arī tikšot uzkrāsoti gājēju pāreju apzīmējumi. «Pilsētsaimniecība» akcentē, ka saskaņā ar CSN regulējamos krustojumos gājēju pāreju zīmes neuzstāda, savukārt, nogriežoties pa labi vai kreisi, šofera pienākums ir dot ceļu gājējiem, kuru ceļu viņš šķērso.     Savukārt, griežoties no Dobeles šosejas uz Satiksmes ielu, nav luksofora ar papildu sekciju, kas liecinot par to, ka šoferis droši var griezties. «Pagaidām iedegas zaļā gaisma, ir neliela vilcināšanās (nekas neliecina par to, ka tie, kam ir priekšroka, stāvēs, jo viņiem rāda sarkano) un tad sāk braukt,» vēsta lasītājs. Arī šo pārmetumu aģentūra ņems vērā un sola gan minētajā, gan Lielās, Dambja un K.Baronas ielu krustojumā luksoforus aprīkot ar papildsekcijām, lai autovadītājiem būtu drošāk veikt manevrus. 8778 – iespēja ziņot par aktuālo Piebilstams, ka anonīmais jelgavnieks savu ziņu bija nosūtījis uz e-pastu visiem@8778.lv, un šo vēstījumu saņem visi «Dienas mediju» preses izdevumi un portāli, to skaitā «Zemgales Ziņas» un www.zz.lv. Ja esat ārpus mājām, jums nav pieejams dators vai internets, vai vienkārši ziņa ir «karsta» un nevar gaidīt, www.zz.lv aicina – sūtiet to no sava mobilā tālruņa ērtākajā veidā: SMS, MMS uz numuru 8778 vai e-pastu uz visiem@8778.lv. Ziņas sūtīšana no mobilā tālruņa uz numuru 8778 izmaksās ne vairāk kā jebkura cita sūtīta SMS, MMS vai e-pasts. Tā ir iespēja jebkuram satraucošu, unikālu, skaistu un svarīgu notikumu aculieciniekam piedalīties mediju satura veidošanā, parādīt citiem ko interesantu, kā arī panākt problēmu risinājumus, kā tas redzams gadījumā ar ziņojumu par Dobeles šosejas nepilnībām.

Pievieno komentāru

Komentāri 13

wwww1

Jā un kātad lai izbrauc uz dobeles šoseju no lielveikala maxima? Murgs no benzīntanka ar zīme ir tika pa labi ,*** bet man nevajag pa labi brrrr nākas pārkāpt csn rrrrrrrrr

pirms 10 gadiem, 2010.01.31 20:17

...

izpētot trešo bildi atiecībā uz zīmēm, kā jūs brauktu.

pirms 10 gadiem, 2010.01.10 21:04

Adzzis

P.S. pirmo reizi redzu tik nekvalitatīvi izveidotas salaiduma vietas ... nav sajūta, ka kalpos gadus 10 šis posms :)
Cik braukāts pa LV, tad jaunie projekti ir ideāli viengabalaini, a šis? :)

pirms 10 gadiem, 2009.12.10 13:20

Adzzis

Braucot no Dobeles vajag ierīkot papildsekciju, lai varētu nogriezties pa labi uz Rūpniecības ielu, brīdī, kad no centra ir kustība pa kreisi uz Rūpniecības ielu - papildsekciju atslēgt, taču, kad Rūpniecības ielā deg zaļais, kustību var atjaunot. Veidojas nevajadzīgas rindas, lai nogrieztos pa labi uz Rūpniecības ielu, kas ir apvedceļš. Papildsekcija pēc CSN borāda, ka jābūt uzmanīgam, jo kādam ir priekšroka - šajā gadījumā tā būtu gājējiem, ka šķērso Rūpniecības ielu!

pirms 10 gadiem, 2009.12.10 13:18

kaķenīte

Jaunajā Dobeles šosejas posmā, uz gājēju pārejas
iepretī veikalam iki, manā acu priekšā gandrīz tika
notriekta meitene, līdzīgā situācijā kā 4.līnijā, kad
gadijums beidzās letāli. bet "gandrīz" neskaitās, lai
apdomātu vietas bīstamību :(

pirms 10 gadiem, 2009.12.09 22:39

Vernons

Aģentūras «Pilsētsaimniecība» direktoru Andreju Baļčūnu piesiet automašīnai aizmugurē ar stūri rokās, lai samazinot ātrumu, viņš citiem varētu stāstīt, ka jā ievēro distance. Cilvēks kurš apsolūti nejēdz neko no drošas satiksmes līdzcilvēkiem māca par distanci! Izveidojiet iebraukšanu Maximā tā, lai tas būtu muļķim droši.

pirms 10 gadiem, 2009.12.07 17:40

Vernons

Priekšā esošam satiksmes dalībniekam ar savu rīcību jāgarantē drošība. Tieši tā un ne citādi. Pirms samazini ātrumu, pārliecinies vai tas būs droši. Apdzīvotā vietā 50 metrus pirms ir jābūt brīdinājuma signālam, ja tā nesanāk, tad sadursme neizbēgama. Tie kas apelē pie viena vai otra satiksmes noteikumu punkta aizmirst, ka tiesības un pienākumi iet roku rokā. Atslēga CSN ir 4.; 6. un 10. punkti. Ar to arī vajag sākt.

pirms 10 gadiem, 2009.12.07 16:43

Resnais

No Dobeles šos virzienā uz Tušķiem daudzi nogriežas degot zaļajam pamatluksoforā,negaidot papildsekciju. Darba lauks CP :) Tikai CP nodarbojas ar onkulīšu apturēšanu laukos

pirms 10 gadiem, 2009.12.07 13:22

Marta

Es braucu ar riteni pa ietvi - drausmigi nekvalitativi salikta. Nabaga privatmaju ipasnieki - iela tagad augstaka, darzi nopludis.

pirms 10 gadiem, 2009.12.07 12:37

loxs

Jā,tā ir mūsdienu problēma,ka vadītāji nezin satiksmes noteikumus un brīnās par visu,kur neredz kādu zīmi,jo noteikumus līdz galam nav iemācījušies.Taču muļķim pat saprotams,ka nogriežoties jāpalaiž gājēji,kāda tad tur var būt avārijas situācija?!

pirms 10 gadiem, 2009.12.07 10:25

Uldis

Vēl jau ir labi ieprojektēta gājēju ietve gar vienu privātmāju - ietves slīpums ir uztaisīts tā, lai lietus ūdeni sanāktu no plašas teritorijas un pa vārtiņiem piepludinātu privātmājas pagalmā..... Tas cilvēks tagad varēs pīles turēt vai rīsus audzēt.

pirms 10 gadiem, 2009.12.07 00:05

kaķis

nesaprotu, kāpēc krustojumā pie Maximas, Luksaforam nevarēja uzstādīt papildus sekciju kas atļautu nogriezties pa labi? Kāpēc jāaptur satiksme nevietā?

pirms 10 gadiem, 2009.12.06 17:49

Vietējās ziņas