Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Slēgs vēl vienu Lielās ielas posmu; pie tilta būs jābrauc pa joslām virzienā no centra 12

Turpinot Lielās ielas rekonstrukciju, no rītdienas plānots Lielās ielas posmā no Jāņa Čakstes bulvāra līdz Akadēmijas ielai slēgt braukšanas joslas virzienā uz centru. Divvirzienu satiksme tiks organizēta pa pretējā virziena divām braukšanas joslām, kur pašlaik notiek darbi.

Lielās ielas un Jāņa Čakstes bulvāra krustojumā luksofors ir demontēts un krustojumā kustība atļauta tikai taisnvirzienā. Piebraukšana un izbraukšana pie viesnīcas «Jelgava» un pie Valsts ieņēmuma dienesta tiks organizēta pa Uzvaras, Ausekļa ielu un tālāk pa Jāņa Čakstes bulvāri, skaidro pašvaldības aģentūra «Pilsētsaimniecība».Ausekļa ielas posmam gar Jelgavas tirgu un Jāņa Čakstes bulvāra posmam līdz stāvlaukumam Driksas upes krastā noteikts dzīvojamās zonas statuss, kas nosaka, ka gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts  nepamatoti traucēt transportlīdzekļu braukšanu. Transportlīdzekļu braukšanas ātrums šajā zonā nedrīkst pārsniegt 20 kilometru stundā.Krišjāņa Barona ielas posms no Uzvaras līdz Pasta ielai  slēgts tranzīta satiksmei, atļauts piebraukt  pie slēgtajā zonā izvietotajiem objektiem – kultūras nama, veikaliem, sabiedriskās ēdināšanas iestādēm.Tāpat no rītdienas plānots slēgt Lielās ielas  posmu no Mātera līdz Pasta ielai. Apbraucamais ceļš visiem transporta līdzekļiem virzienā uz Dobeli organizēts pa Uzvaras, Dobeles ielu un Dobeles šoseju. Dobeles ielā 50 metru posmā  pirms krustojuma ar Pasta ielu aizliegts apstāties un stāvēt. Virzienā uz Rīgu apbraucamais ceļš organizēts pa Dambja ielu vai pulkveža Oskara Kalpaka ielu, Raiņa, Akadēmijas. Iespējams izmantot Sarmas un Mātera ielu.Sabiedriskais transports slēgtos Lielās ielas posmus virzienā uz Tušķiem apbrauks pa Uzvaras, Dobeles, Vecpilsētas, Jāņa Asara ielu, Krišjāņa Barona ielu, bet centra virzienā – pa Lielo, Pulkveža O.Kalpaka ielu, Raiņa un Akadēmijas ielu. Pagaidu pieturas ierīkotas Dobeles ielā pie Viestura ielas un Dambja ielā aiz Sakņudārza ielas. Esošās pieturas Lielajā ielā pie Mātera ielas un pirms Krišjāņa Barona ielas ir slēgtas. Tiks slēgtas arī pieturas Mātera ielā pie autoostas un pie Lielās ielas.

Pievieno komentāru

Komentāri 12

j

Ta iepirkumu likumdosana ir taDA KADA IR. UN PEC VINAS STRADA. dOMA TAI DOMEI VIEGLI. VINI LABAK PAR MUMS VISIEM ZIN TAS STULBIBAS.

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 16:02

juris

@micro
Piekrītu, ka tur pagaidu sētu vajadzētu uzvilkt un nolikt policistu, kas kontrolētu satiksmi.
Iesaku uzrakstīt Domei un JPPA "Pilsetsaimniecība" oficiālu vēstuli par saviem iebildumiem - nav lielas cerības, bet iespējams, ka lietas labā kaut ko izdarīs!

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 13:49

Minka to uz rafu

Lietuvas šoseju vēl neraks, nesatraucies. Tiks veikti sagatavošanas darbi.

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 13:39

micro

@juris
mans iebildums par Lielās ielas remontu ir tikai sētas neesamība 3. pamatskolas sporta laukumam Driksas pusē. Ielai remonts bija nepieciešams jau sen, tas nav apstrīdams. Bet ir jāņem vērā objekti gar kuriem (labi ka ne caur kuriem) tiek laista satiksme pagaidu variantā. Tā kā es maksāju nodokļus Jelgavā, un mans bebis mācīsies 3. pamatskolā, tad tas mani tieši skar.

Turklāt, brīvdienās sanāca braukt no Rīgas uz Ķekavu (nezinu kā to ielu sauc, kas iet no Salu tilta apļa, gar CSDD, gar Baložiem ...); tur arī remontē ielu. Tur ir uzasfaltēti pagaidu ceļi un gar DZĪVOJAMĀM privātām mājām ir uzsista pagaidu SĒTA. Tā ka arī pie mums var, bet ne Jelgavā, ne pie pamatskolas, kurā bērni mācas no 7 gadu vecuma!

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 13:13

Haha

Kā vienmēr atrodas kādi mūžam ar jebko neapmierināti jampampiņi, kas visticamāk nebruac ne ar auto ne dzīvo rekonstrukcijas tuvumā, bet ļoti labi prot īdēt ka saplēsti gondoni par jebko.

Lielisks piemērs tam ir Atpūtas tilta par Svēti gadījums - lielākā bļāvēja bija Daiga Kūma, kas pa šo tiltu nekad dzīvē nav gājusi, jo brauc ar auto, bet kliedza visskaļāk.

Jums, pajolīši, taisa, Jums labo, bet Jums redziet nav labi, jo pa Čakstes bulvāri brauks mašīnas, Jums nav labi, jo Jums savas treknās celulīt***s jānes drusku tālāk, lai pārietu ielu, Jums nav labi, ka būvē Driksas promenādi, bet tieši Jūs nesīsiet savas kuplās miesas uz turieni.

Jums droši vien bija labi Ivana laikos, kad Jelgavā nekas nenotika, bandītu bija pilns, pilsēta tumša, visur Kanaškas un Zēberga veikali. Tad jums bija labi.

Tfu uz jums - lupatlašu bars!!!

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 11:04

uz rafu

no centra saprotu tikai pa apkārtceļu?-..? bet lietuvas šoseju jau tak arī tūdaļ raks augšā...!

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 10:08

juris

Lai cik būtu raksti par Lielās ielas rekonstrukciju, visu laiku atrodas kādi kuriem ir jābrēc, ka viss ir slikti un nelabi, bet tad kad vissir bederēs, tad arī nav labi. Kā Jums liekas, tā iela pati spēj nakts laikā uzbūvēties? Tas pats Irbe ar saku izcili stulbo komentāru par to, ka Raiņa ielu būvē 3 gadus - to sākā 2011.gada jūnijā un pabeidza 2012.gada jūlijā - pārējais ir Čakstes bulvāris.
Neesmu ne ierēdnis, ne Igates darbinieks - taču saku, saprotiet, tas ES finansējums ir pieejams tikai noteiktā laika posmā un ja to neapgūs, tad jāmaksā būs no Domes līdzekļiem, nevis kā tagad, kad lielāko daļu apmaksā ES. Tādēļ aicinu neizliet savas negācijas uz tiem kuri strādā, lai mēs jau nākamgad pa pilsētas centru varētu pārvietoties kā cilvēki, nelaužot auto un kājas!

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 09:58

Vārds

Irbe nav padomājusi par būvlaukuma tuvumā dzīvojošajiem iedzīvotājiem. Ja darbs risinātos vakara un nakts stundās apkārtējo maju iedzīvotāji būtu neapmierināti. Līdzīgs precedents bija Rīgā.

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 09:43

Resnais

@micro
Ja nebūs līniju, tad nebūs interesanti CSDD eksāmenu kārtošanā. Par Čakstes bulvāri, domāju nākamais solis būs fotoradars tajā posmā kur 20 kmh :)

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 09:41

micro

@Irbe
ir interesanta strādnieku kustība šajā maršrutā Lielā iela Raiņa iela, ņemot verā, ka abās vietās darbojas tas pats uzņēmums. Vismaz sākumā tā bija. Es vēl arī pie Rīgas remontos esmu redzējis mašīnas ar Igates logo.

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 09:30

micro

Kr. Barona ielas posmā jau vakar bija zīmes - neviens tās neievēroja un turpināja braukt.

Tad es gribētu ieskatīties acīs tam, kurš izdomāja atvērt J. Čakstes bulbāri auto satiksmei. Vieta, kura praktiski visu laiku bijusi gājēju celiņš. Kā arī, protams, atbildīgās institūcijas nožmiegušās uz tēriņiem, neuzstādot 3. pamatskolai sētu upes pusē. Vai sporta stundas sporta laukumā arī tiks atceltas līdz satiksme tiks atkal pārtraukta? Var jau noteikt tos 20 km/h, bet aizejiet apsktiet to vietu - no jebkura krūma tur var pēkšņi izlekt laukā, skrienot pakaļ bumbai vai kam citam. Tie krūmi ir burtiski pāris metru attālumā no brauktuves!!!

Es piekrītu, ka Lielā iela bija jārekonstruē, bet, kā parasti, tas tiek darīts tā, kā labāk izskatās uz papīra! Tas ir tāpat, kā pilnīgi bezjēgā gar tirgu pa Uzvaras ielu uzkrāsot joslas - pie Muzikas skolas es veicu kreiso pagriezinu tā, ka tā josla ir mašīnai pa vidu, jo, ja brauc gar kreiso malu, tad diezgan ir jānoliecas pa labi, lai galva stāvētu perpendikulāri zemes centram! ;)

Tas ir tāpat, kā pirms pāris gadiem pa Satiksmes ielu uzkrāsoja nepārtraukto līniju - šogad tikai no Meiju ceļa līdz pastam! :D Diez kāpēc neturpināja visā garuma?!

Man tā mēlē kasās, lai uzdotu tādu retorisku jautājum: "Kādā krāsā ir atbildīgai amatpersonai mati?"

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 09:27

Irbe

Vajadzēja visiem braukt pa apvedceļu, darbus organizēt 3 maiņās un visu paveikt 15 dienās. Patreizējā muļļāšanās, kad objektā nav ne tehnikas, ne strādnieku - vakarstundās vispār neko nedara - liecina par lielām aplamībām darbu plānošanā. Vēl jo vairāk tāpēc, ka Jelgavas Domes budžetā šim mērķim ir pietiekami naudas. Nevajag darbus iesākt, ja nav kas strādā.Uz šī fona labi ir redzams, kā strādā mūsu valstī iepirkumu likumdošana. Raiņa ielu remontē 3 gadus. Jaunuzklāto asfaltu uzlauž pēc gada uz 4.vidusskolu, tajā pašā laikā nespēj asfaltēt netālu pieguļošo ielu - 50 metru garumā. Vai kāds šos ierēdņus atlaidīs ?

pirms 8 gadiem, 2012.08.28 09:04

Vietējās ziņas