Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Tērvetes ielas iesēdumā esot vainojams darbu veicējs 1

Pēc defekta izlabošanas Tērvetes ielā tuvākajā laikā visā ielas platumā tiks atjaunots asfalta segums, bet iela satiksmei jau atklāta.

Jau ziņots, ka, apskatot Tērvetes ielu, pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» speciālisti pie 17.nama asfalta segumā konstatēja defektu - piltuvveida iesēdumu. Tā kā ir spēkā divu gadu garantija, pēc objekta nodošanas ekspluatācijā saskaņā ar līgumu SIA «Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate»» jākonstatē defekta rašanās iemesls.Kā «Ziņām» pastāstīja «Pilsētsaimniecības» direktors Andrejs Baļčūns, pēc remontdarbu noslēguma secināts, ka iesēdumā vainojams darbu veicējs - zem ielas ierokot kanalizācijas caurules, izvēlēti neatbilstoši materiāli, tādēļ caurule saplacināta un ielas segums iegrimis.Tā kā iesēdums izveidojies darbu veicēju vainas dēļ, firmai trūkums jānovērš par saviem līdzekļiem. SIA «Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate»» valdes priekšsēdētājs Māris Peilāns noliedz sava uzņēmuma vainu ielas iesēdumā. Pēc viņa teiktā, šīs ielas rekonstrukcija bijis sarežģīts projekts, kas ildzis vairāk nekā divu gadu garumā. Sākotnēji objektā strādājusi nu jau bankrotējusī firma «Kalnozols» un ūdenssaimniecības attīstības projekta 1.kārtas ieviesējs Jelgavā uzņēmums YIT, kas zem ielas ieraka kanalizācijas caurules. Tikai pēc tam Tērvetes ielas darbus pārņēmusi «Igate», tādēļ M.Peilāns pieļauj, ka neatbilstošo cauruļu ielicējs ir YIT. Tuvākajās dienās tiks noskaidrots, no kā piedzenami līdzekļi par brāķa labošanu. Gan piebilstams, ka «Igates» saimnieks nenoliedza citu iesēdumu rašanās varbūtību Tērvetes ielā. Tā kā ielas malās ir vēsturiskā pilsētas apbūve, pirms seguma ieklāšanas firma nav varējusi izmantot vibroveltņus, lai neapdraudētu koka māju konstrukciju stabilitāti. Savukārt grunts pēc tehnoloģijas būtu kārtīgi jānoblietē, jo kanalizācijas caurules raktas vairāku metru dziļumā. Sēžoties zem asfalta esošajam materiālam, nav izslēgta iespēja, ka iela iegrims arī citās vietās.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Omuligais

He, he...Nu man taču bija taisnība, ka neļāva vibroruļļus izmantot, jo pēckara izpostītajai Jelgavas pilsētai ir unikāla koka māju apbūve:))))). Tādēļ ceļi jābūvē pēc sentēvu metodēm ar pludināšanu......:))))) Lielā iela tāpat būvēta un nepārtraukti bedrēs....Balčūns gan ir āzis apgalvot lietas, par kurām pašam nekādas sajēgas. Kā var vainot " Igati", ja tās vadītājs salabo ceļu par pašu līdzekļiem, bet tāds Balčūns vēl ņem un nomelno šamējos. Kāda velna pēc vēl es domei maķsāju nodokļus, ja zinu, ka tāds nesaimnieks saņem algu no maniem maksājumiem, bet turpina labot asfaltu lai pēc gada to uzlauztu....Kā mūs visus čakarē...tas ir labais....

pirms 11 gadiem, 2009.07.14 22:06

Vietējās ziņas