Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Varēs iepazīties ar Lielās ielas rekonstrukcijas projektu 16

Ceturtdien pulksten 18 Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrā interesenti aicināti iepazīties ar Lielās ielas rekonstrukcijas projektu. Rekonstrukciju plānots sākt šovasar.

Pašlaik pašvaldība ir izsludinājusi atklātu konkursu «Lielās ielas rekonstrukcija posmā no Jāņa Čakstes bulvāra līdz Dambja ielai». Ielas būvdarbi varētu sākties vasaras pirmajā pusē, informē Jelgavas pašvaldības Sabiedrisko attiecību sektors.Lai pilsētas iedzīvotāji varētu iepazīties ar plānoto rekonstrukciju un uzzinātu, kādas pārmaiņas pilsētā gaidāmas sakarā ar veicamajiem darbiem, pašvaldība aicinām iepazīties ar projekta vizualizāciju un uzdot jautājumus speciālistiem. Pasākumā piedalīsies pilsētas vadība, Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes, Būvvaldes un aģentūras «Pilsētsaimniecība» speciālisti, kā arī projekta izstrādātāji.Lielās ielas rekonstrukcija paredzēts saglabāt četras braukšanas joslas, brauktuves malās tiks izveidoti paplašinājumi autobusu pieturām un automašīnu novietošanai, veloceliņš un gājēju ietves. Projekta realizācijas gaitā paredzēta ielas apgaismojuma rekonstrukcija, ūdensvada rekonstrukcija no Dambja līdz Jura Mātera ielai, trīs lietus ūdens sūknētavu rekonstrukcija, tiks veikti arī labiekārtošanas darbi.Lielā iela ir pilsētas nozīmes maģistrālā iela, kuras kopējais garums ir 1298 metri. Tās rekonstrukcija notiek «Ielu infrastruktūras attīstība un Driksas upes krastmalas sakārtošana» projekta ietvaros, kura laikā tiek rekonstruēta arī Raiņa iela un Jāņa Čakstes bulvāris gar Driksas krastu.Projekta mērķis ir izveidot mūsdienīgu un kvalitatīvu apakšzemes un virszemes infrastruktūru Jelgavas pilsētas centrā, rekonstruējot trīs centra daļas ielas un labiekārtojot Driksas upes krastmalu, līdz ar to nodrošinot pilsētas centra kvalitatīvu sasniedzamību un efektīvu transporta plūsmas caurlaidību un veidojot pievilcīgu dzīves vidi. Projektu paredzēts īstenot līdz 2013.gada decembrim.

Pievieno komentāru

Komentāri 16

----KK

Čali, neesi tik pārgudrs, ja Tu padomātu ar galvu, nevis ķermeņa aizmugurējo vidus daļu, tad secinātu, ka tie Tevis ieteiktie pagalmu labiekārtošanas darbi vistiešākajā mērā attiecas uz namu apsaimniekotājiem, ar kuriem d.dz. māju iemītnieki ir noslēguši līgumus. Kas attiecas uz pilsētas infrastruktūras labiekārtošanu - ar ko tad vajadzēja sākt??? Ar kādu Sieramuižas mazdārziņu rajona nomali, vai??? Loģiski, ka infrastruktūru sakārto no pilsētas centra, ja Tev būtu inženiera cienīga domāšana, tad Tu to saprastu, bet tā kā Tev šādas domāšanas nav, tad labāk būtu paklusējis. Un kas attiecas uz Tevis pieminētajām "sakārtotākajām" pilsētām - parādi, kur tad ir Latvijā kāda īpaši sakārtotāka Jelgavas izmēra pilsēta??? Un nemuldi te par Ventspili, ja Tu tā saki, tad Pārventā vispār neesi bijis....

pirms 8 gadiem, 2012.02.29 20:45

Greex

@Senilais Tips

Nuu, loģiskāk jau būtu palaist satiksmi Dobeles virzienā pa Dobeles ielu, bet Rīgas virzienā atstāt vienu pusi Lielajā ielā.

pirms 8 gadiem, 2012.02.29 09:10

kk

Atkal ar saviem mega projektiem, būtu labāk sakārtojuši tos satiksmes, žukofkas, un rafa, kā arī centra māju dzīvojamos rajonus, pagalmus ar stāvietu kokiem, apstādījumiem un bērnu laukumiem. Kāda tad izskatās tā jelgavas autoosta vai tirgus ceļa posmi tepat centrā? Te nav ko lepoties ar vēl viena futūristiska tilta celšanai uz pāris m2 pasta salinju, tas ir takā no pakaļas izlīst svaigā gaisā! Ieej blakus pagalmos vai pabraukājies ar velo, izej pastaigā ar bērniem, sporta laukumi pagalmos. Andri, es domāju, ka šajās pašvaldības vēlēšanās būs jāiet projām! vajag pabraukāt pa sakārtotākām pilsētām, un valstīm un pavērot kā jāveido pilsēta, nevis tikai attīstīta infrastruktūrai un lieli tiltu projekti, bet jāveic darbi tā lai atvieglotu, padarītu, mājīgāku, draudzīgāku un brīvāku vidi. Pirmais iespaids iebraucot pilsētā pāri tiltam ne ar ko īpaši skaistu nesaistās, balta baznīca, ne ta baznīca tornis uz kuru veroties atskārtu ka no auto tā īsti nevar redzēt ka tur ir pulkstenis. Tālāk jau sākās piķaškas, piķaškas līdz vietai kur speru soli ārā no EUROMERCEDEZRAFINJA un priekšā man verās noplikusi ēka, kur nedaudz nes pēc alkohola un pāku smārda un te pat jau verās lombars24.lv kas jau liecina ka šajā pilsēta ja aizdzerās var jau arī telefonu nodot. JAuki!

pirms 8 gadiem, 2012.02.29 00:43

bedriņš

un Igate atkal lies nekvalitatīvo asfaltu

pirms 8 gadiem, 2012.02.29 00:17

micro

@to Vietējā 28.02.2012. 17:48:07
Mūsdienās, lielākā kļūda ir pieņemt, ka vietējais ražotājs/būvētājs spēs izdarīt darbu lētāk nekā jebkurš cits. Transports nav būtiska izdevuma pozīcija, ja vien ar fūri neved 3 ķieģeļus.

Es ikdienā strādāju uzņēmumā, kur visus materiālus un darba galdus ievied no dažādām Eiropas malām un pat no ASV. Gatavo produkciju sūta uz Dienvidkoreju, Indiju, Brazīliju, ASV un protams uz Eiropu ar. Transports, t.i., attālums 21. gadsimtā nav pat vērā ņemams arguments, lai izvēlētos vietējo piegādātāju.

Būtiskāk ir noteikt atbilstošas prasības, izsludināt starptautisku konkursu un sastādīt pareizi līgumu, lai Dobeles šosejas gļuki izpildītājam pat sapņos nerādītos. Tāpēc Domē ir vajadzīgi speciālisti nevis radi - draugi.

pirms 8 gadiem, 2012.02.28 22:36

Senilais Tips

@Greex
Vai tad ir vēl kādi varianti kā novirzīt pa citām ielām? (@_@)

pirms 8 gadiem, 2012.02.28 22:04

to Vietējā

Bet tas jau būtu diezgan loģiski, jo Igate vienīgā atrodas Jelgavā ar tehniku, noliktavām un ražotnēm tepat, un attiecīgi piedāvājumu nesadārdzina transporta izdevumi. Drīzāk aizdomīgi būtu, ja Jelgavas konkursā uzvarētu tukumnieki vai rīdzinieki...
Starp citu, Igate regulāri uzvar konkursus ne tikai Jelgavā, bet arī Dobelē, Tērvetē, Rundālē uc tuvajā apkaimē.
Ceļu būves firmas ir tikai dažas pa visu Latviju, kas loģiski sadalījušās pa reģioniem... Vienīgi ir reti gadījumi, kad Jelgavā uzvar rīdzinieki (kas visbiežāk Igati ņem par apakšuzņēmēju) vai tuvējie leiši...
Ceļu būves firmas, ziniet, nav frizētavas vai celtniecības brigādes, kas katrā pilsētā ir vairākas. :DDDDD

pirms 8 gadiem, 2012.02.28 17:48

Greex

Nu jā, man jau arī šķiet, ka var apbraukt pa Sakņudārza ielu un tad pa Raineni. :)

pirms 8 gadiem, 2012.02.28 17:03

Kurp iesim

Viens otkata paraugs ir Kompetenču centra mājaslapa. Kur tur var redzēt viņu adresi?

pirms 8 gadiem, 2012.02.28 16:57

Kurp iesim

Greex, apbraukšana tiks organizēta pa remontējamu Raiņa ielu :)

pirms 8 gadiem, 2012.02.28 16:50

Lokas

Labāk pabrauksim pa Loka maģistraļi un visu aizmirsīsim

pirms 8 gadiem, 2012.02.28 15:31

Jampāzijs no Elejas

Kad publicēs otkatu saņēmēju sarakstu?

pirms 8 gadiem, 2012.02.28 15:21

Vietējais

Tīklus būvēs KULK un Mītavas Elektra

pirms 8 gadiem, 2012.02.28 15:01

Greex

Šajā gadījumā ir viens jautājums - kā tiks organizēta remontējamā posma apbraukšana? Vai, tāpat kā Dobeles šosejas rekonstrukcijas laikā, visa satiksme tiks sadzīta kādā no mazajām ieliņām, kur veidosies pamatīgi sastrēgumi?

pirms 8 gadiem, 2012.02.28 14:59

Vietējās ziņas