Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Vilcienos uz Rīgu ir vismazākais pasažieru kritums 1

Dzelzceļa līnijā Jelgava – Rīga ir novērots vismazākais pasažieru kritums, novērojuši akciju sabiedrības (AS) «Pasažieru vilciens» darbinieki. 1.novembrī, apritēs deviņi gadi, kopš Jelgavas – Rīgas elektrovilcienu līnijā katrā vilcienā darbojas konduktoru  kontrolieru apkalpe. Tas nozīmē, ka ik vagonā ir pa amatpersonai, kurš būtībā ir tā saimnieks.

AS «Pasažieru vilciens» Rietumu pasažieru apkalpošanas nodaļas vecākā darba rīkotāja Lūcija Kalve, kuras atbildībā ir 74 darbinieki, atceras: «Deviņdesmito gadu sākumā konduktori  kontrolieri sāka strādāt tikai dīzeļvilcienos, elektrovilcienos kārtība palika vecā. Tos pa reizei pārbaudīja konduktoru brigādes, taču bezbiļetnieku «zaķu» bija daudz un pīpmaņu (tamburos) arī. Jelgavas līnija bija Latvijā pirmā, kur eksperimentāli sāka strādāt konduktoru kontrolieru apkalpes. Rezultāts izrādījās iepriecinošs, un šo jaunievedumu ieviesa arī pārējās elektrolīnijās.»AS «Pasažieru vilciens» Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Egons Ālers piebilst, ka Jelgavas līnija bijusi avangardā arī vairākās citās jomās. Proti, tajā vispirms eksperimentāli tika ieviesta biļešu iegādes sistēma, izmantojot internetam pieslēgtu mobilo telefonu. Jelgavas stacijā pirmajā sāka darboties jaunais vilcienu saraksta tablo. Bet mūsdienās līnijā Jelgava – Rīga ir vismazākais pasažieru kritums – zem divdesmit procentiem.Vairāk par dzīvi uz dzelzceļa un ap to - sestdienas, 24.oktobra «Zemgales Ziņu» numurā.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Sindija

Kad pie Jelgavas dzelzceļa stacijas beidzot ierīkos normālu automašīnu stāvvietu. Pašlaik pie dzelzeļa stacijas legāli novietot stāvēšanai vair tikai apmēram 6 automašīnas. Pārējie cilvēki var maksāt sodus vai kātot vismaz 5 minūtes, kas būs atraduši kādu neaizņemtu vietu ielas malā... Kad vasaras vidū šo tēmu aktualizēju, man tika atbildēts, ka pašvaldība esot uzsākusi sarunas ar LDz par muitas zonas teritorijas (kurā stāv kaut kādi auto) pārņemšanu... gribētos uzzināt, cik ilgs šis process būtu...? Kāpēc Jelgava kā avangardisti nevarētu pirmie ierīkot Park&Ride sistēmu...? Pēc tam varētu lepoties ar to, kas paveikts. Varētu cien. žurnālisti šo tēmu aktualizēt, jo tas skar daudzus jelgavniekus, sevišķi tos, kam darbs Rīgā un uz skolu jāizvadā mazie jelgavnieki un katra minūte no rītiem ir svarīga.

pirms 10 gadiem, 2009.10.27 09:57

Vietējās ziņas